La solicitările furnizorilor de formare profesională, PrintCASE V6 a fost îmbunătăţit şi a trecut în mediul on-line, fiind integrat în Platforma e-Formator.ro
PrintCase v6 - Cursuri Formare Profesională Adulţi.
Construită conform Metodologiei Certificării Formării Profesionale a Adulţilor. (Ordin 501/8,10,2003 MMSSF, Ordin 5253/16,10,2003).
- Completarea Certificatelor și Suplimentelor ANC, MEN, MMJS;
- Completarea Anexelor conform Metodologiei Formării Profesionale ;
- Realizarea Situaților solicitate de autorităţi;
- Evidenţa cursanţilor;
- Evidenţa cursurilor;
Datele se adaugă prin interfaţa programului sau se importă dintr-un fişier excel. Cu datele existente se crează documentele din lista de mai jos.
Diplomele şi suplimentele descriptive sunt aşezate în imprimantă, iar aplicaţia PrintCase le completează.
Cine utilizează Printcase?
Peste 300 de furnizori sunt utilizatori al aplicației noastre, dintre care peste 20 de Direcții pentru Agricultură Județeană,























Achiziţionezi fără riscuri!
Vă garantăm 100% returnarea sumei plătite dacă sunteţi nemulţumiţi de aplicaţie sau de serviciile oferite, în primele 30 de zile de la achiziţie.

Suport de specialitate!
Garantăm promptitudine în soluţionarea problemelor. În funcţie de tipul de suport tehnic ales (Standard sau Premium), specialiştii noştri vă oferă consultanţă şi suport de Luni până Vineri de la 8:00 - 16:00.

Uşurinţă în utilizare!
Vă garantăm că aplicaţia este cea mai simplă în utilizare de pe piaţă. Dacă găsiţi o aplicaţie mai eficientă, mai ergonomică sau mai uşor de folosit decât aceasta vă garantăm 100% returnarea sumei plătite.
01 Reduci timpul de lucru
02 Ești organizat
03 Înveți rapid cu ajutorul tutorialelor
04 Salvezi documentele și în PDF
05 Actualizările sunt automate fără logare pe site
06 Beneficiezi de Suport Tehnic Standard
07 Achiziționezi fără riscuri cu Garanția Banilor Înapoi în 30 de zile!
SUPORT TEHNIC
- Vă punem la dispoziţie 2 tipuri de suport tehnic: Standard şi Premium.
- Facilităţile serviciului de suport premium sunt:
- Număr de telefon alocat special pentru utilizatorii premium;
- Conectare la calculatorul utilizatorului pentru următoarele situaţii: setare sistem de operare, instalare aplicaţii, clarificare probleme apărute;
- Tichete suport;
- Timp de răspuns la tichete suport şi sesizări telefonice de maxim 3 ore!
- Interval de lucru: Luni - Vineri 8:00 - 16:00


CE SPUN CLIENŢII
CASE Software este un partener serios, cu angajaţi de un profesionalism ireproşabil şi promţi la apeluri fără sa obosească,cu nemarginită răbdare. Vă recomand cu multă căldură să folositi serviciile CASE Software..”
Podaru Ema
Programul de diplome este foarte simplu, usor de lucrat cu el, exact ca în reclama de prezentare, iar suportul tehnic este asigurat de oameni profesionişti care arata interes în rezolvarea oricărei probleme apărute, în timp util.