O comunicare rapidă între primărie şi cetăţeni este un lucru de bază în vederea dezvoltării comunităţii locale. Oferind cetăţenilor posibilitatea de a face o sesizare on-line veţi cunoaşte permanent care sunt problemele cu care comunitatea se confruntă.
În acest articol vă explicăm cum ar trebui să funcţioneze o componentă de sesizări on-line a primăriei pentru a asigura o comunicare rapidă şi eficientă între cetăţeni şi primărie:

- Cetăţeanul completează sesizarea printr-un formular direct de pe prima pagină a site-ului primăriei. Formularul îi oferă posibilitatea de a prezenta problema atât prin introducerea de text cât şi prin ataşare de poze sau alte documente.
- Sesizarea ajunge la departamentul corespunzător: responsabilul de departament va primi notificare despre sesizare având posibilitatea de a răspunde direct cetăţeanului cu ajutorul componentei de sesizari. Raspunsul la sesizare merge automat la adresa de email introdusă de cetăţean la completarea formularului. Pentru o comunicare cât mai rapidă între cetăţean şi primărie se pot folosii şi răspunsuri predefinite.
- Cetăţeanul primeşte răspuns la sesizare în adresa de email şi în cazul în care mai are nelămuriri poate continua discuţia cu responsabilul de departament adăugând alte comentarii.
- Finalizarea sesizării: cetăţeanul sau responsabilul de departament pot modifica statusul sesizarii în sesizare finalizată, atunci când aceasta este soluţionată sau este luată în considerare spre a fi rezolvată.
Prin intermediul componentelor de sesizări integrate direct în site-ului primăriei, puteţi oferii cetăţenilor poposibilitatea de a comunica cu primarul sau cu consilierii oraşului, expunând problemele personale sau de interes comunitar şi aveţi posibilitatea de a satisface toate nevoile de asistență pentru cetăţeni.
Consideraţi că această componentă este utilă pentru o comunicare mai rapidă între cetăţeni şi primărie?
Pentru implementarea acestui sistem pe website-ul dvs. vă rugam să ne contactaţi la numărul de telefon din antet.

